Geoblog.pl    loversi    Podróże    S U D A M E R I C A    Drugie spotkanie!

Drugie spotkanie!

Chile
Chile, La Serena

8 maja, piatek

Docieramy na miejsce o 5 rano. Na pustym dworcu czeka na nas sympatyczny starszy pan, ktory proponuje nam nocleg w swoim hostelu. Nie zastanawiamy sie dlugo. Jedziemy razem z nim na miejsce. Idziemy spac.
Zrywamy sie w samo poludnie i ruszamy do kliniki, ktora kilka dni temu polecili nam Agnes i Patricio. Monika robi kolejne badanie krwi. Wraca lekko zachwiana. Wyniki beda po poludniu. Wtedy rowniez umowieni jestesmy na wizyte u lekarza. Idziemy wiec na spacer. Nie liczac stolicy, La Serena jest najstarszym miastem w Chile. Stare i niskie kamienice kolonialne wypelniaja cale centrum. Miasto urzeka nas swoja autentycznoscia. Nie ma tu oaz i dzielnic dla turystow. Restauracje i kawiarnie sa przepelnione Chilijczykami. Place glowne wypelniaja tlumy dzieci wracajacych ze szkol, rodzinki, muzycy, artysci i sprzedawcy roznych pysznosci. Milo posiedziec na laweczce i ze spokojem to wszystko chlonac i obserwowac!

Wieczorem udajemy sie na drugie spotkanie z naszym Malenstwem. To przepiekne doswiadczenie moc popatrzec na takiego wiercacego sie nieustannie w brzuszku Malucha! Widac juz zarys raczek i nozek :) Lekarz zapewnia, ze wszystko wyglada dobrze i prawidlowo. Widocznie nasza szalona podroz mu sluzy!

MiP

Ciocia Kasia :)
Ciocia Kasia :) - 2009-05-13 19:15
A gdzie fotka Maleństwa? :) Czekamy na zdjęcie najmłodszego członka rodziny. Pozdrowienia od braciszka ciotecznego :)

mama m
mama m - 2009-05-13 21:32
bardzo sie ciesze ze z kruszynka wszystko ok a i imeninko urodzinki tez wypadly calkiem niezle ucalowania

P
P - 2009-05-14 07:47
Zdjec Malenstwa tym razem nie zamieszczamy, bo trafilismy na lekarza z nieco gorszym sprzetem fotograficznym. Mamy je na papierze.
Za to dostalismy tez film z badania!
Ten Dzieciecie jest szalone. Rusza sie, skacze, odwraca, sprawdza czy nozki sa na miejscu, kontroluje raczki i tak w kolko! Strach pomyslec co bedzie robil, jak sie wydobedzie z brzuszka Moniki :)

...a tak w tajemnicy chcialem powiedziec, ze Monix jest swietna Mama!